Σίσσυ Χρηστίδου: Από την Κέρκυρα στο Άμστερνταμ – Οι πρώτες εικόνες από το ταξίδι της
- Apr 15
- 1 min read
Η Σίσσυ Χρηστίδου συνεχίζει τις πασχαλινές της διακοπές έχοντας στο πλευρό της τους δύο γιους της, επιλέγοντας αυτή τη φορά έναν διαφορετικό ευρωπαϊκό προορισμό.
Μετά το παραδοσιακό Πάσχα που πέρασε στην Κέρκυρα, η παρουσιάστρια του Mega ταξίδεψε στο Άμστερνταμ, θέλοντας να ζήσει μια νέα εμπειρία μαζί με τα παιδιά της.
Μέσα από νέα ανάρτηση στα social media, η Σίσσυ Χρηστίδου μοιράστηκε τις πρώτες φωτογραφίες από την πρωτεύουσα της Ολλανδίας, δείχνοντας στιγμές από τις βόλτες της στα γραφικά κανάλια και τα χαρακτηριστικά τοπία της πόλης.
Η οικοδέσποινα του «Χαμογέλα και πάλι» φαίνεται να απολαμβάνει ιδιαίτερα τα ταξίδια, επιλέγοντας να γεμίζει τον χρόνο της με όμορφες εικόνες και ξεχωριστές εμπειρίες από κάθε προορισμό.














Comments