top of page
Πρωτοποριακό-Πρόγραμμα-LadyCare..gif

Μαρίνα Σάττι: Η αμήχανη στιγμή όταν ρωτήθηκε για την αγωγή των 30.000 ευρώ

  • 6 hours ago
  • 1 min read

Στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» μίλησε η Στέλλα Μπεζαντάκου σχετικά με την αγωγή που έχει καταθέσει κατά της Μαρίνας Σάττι, διεκδικώντας αποζημίωση ύψους 30.000 ευρώ για τη χρήση ηχητικού αποσπάσματος με τη φωνή της.


Η Στέλλα Μπεζαντάκου υποστηρίζει ότι στο τραγούδι «POP», το οποίο περιλαμβάνεται στον δίσκο «POP TOO», χρησιμοποιήθηκε η χαρακτηριστική της δήλωση χωρίς να έχει προηγηθεί η συγκατάθεσή της ή η παραχώρηση σχετικών δικαιωμάτων.


Όπως ανέφερε, η υπόθεση έφτασε στη Δικαιοσύνη αφού, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, προηγήθηκαν προσπάθειες εξωδικαστικής επίλυσης που δεν απέδωσαν.


Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε: «Τα λέει όλα η αγωγή. Δεν θέλαμε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, όμως νιώσαμε ότι για πολύ καιρό δεν υπήρχε ανταπόκριση. Στείλαμε εξώδικο, δεν υπήρξε απάντηση και πλέον η υπόθεση θα κριθεί στα δικαστήρια».


Η ίδια ξεκαθάρισε ότι η κίνησή της δεν σχετίζεται με οικονομικό όφελος, αλλά με την ανάγκη, όπως είπε, να υπερασπιστεί τα δικαιώματά της.


Ακόμη, πρόσθεσε: «Ζητάω μόνο 30.000 ευρώ γιατί δεν το έκανα για τα χρήματα. Το έκανα για ηθικούς λόγους και επειδή δεν ζητήθηκε η άδειά μου».


Παράλληλα, υπογράμμισε ότι δεν έχει προσωπική διαφορά με τη Μαρίνα Σάττι, αλλά με τη συγκεκριμένη ενέργεια, επισημαίνοντας πως κάθε καλλιτέχνης αξίζει σεβασμό για τη διαδρομή και το έργο του.


Την ίδια ώρα, η Μαρίνα Σάττι, όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφους για την υπόθεση έξω από το Ηρώδειο, επέλεξε να μην τοποθετηθεί δημόσια και αποχώρησε χωρίς να κάνει κάποιο σχόλιο για τις εξελίξεις.

 
 
 

Comments


© MADEMOISELLE CY

BE A MADEMOISELLE

Thanks for submitting!

bottom of page