top of page
Πρωτοποριακό-Πρόγραμμα-LadyCare..gif

Δέσποινα Βανδή: Οι δηλώσεις στο αεροδρόμιο και η απάντηση για το «Hotel Ερμού»

  • Apr 16
  • 1 min read

Στα τηλεοπτικά συνεργεία που την περίμεναν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» μίλησε η Δέσποινα Βανδή, κατά την επιστροφή της από τις πασχαλινές διακοπές της στην Κρήτη μαζί με τον Βασίλη Μπισμπίκη.


Η γνωστή τραγουδίστρια ρωτήθηκε για τα επαγγελματικά της σχέδια, αλλά και για τις φήμες που τη θέλουν να παίρνει τη θέση της Άννας Βίσση στο νυχτερινό κέντρο «Hotel Ερμού».


Ωστόσο, η ίδια επέλεξε να κρατήσει χαμηλούς τόνους και δεν θέλησε να δώσει σαφή

απάντηση στα σχετικά δημοσιεύματα.


Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: «Χρόνια πολλά με υγεία, να έχετε μόνο χαρές, αγάπη και καλές στιγμές. Συνεχίζουμε μέχρι τις 23 Μαΐου με τον Κωνσταντίνο Αργυρό στο Κέντρο Αθηνών. Οψόμεθα».

 
 
 

Comments


© MADEMOISELLE CY

BE A MADEMOISELLE

Thanks for submitting!

bottom of page