top of page
Πρωτοποριακό-Πρόγραμμα-LadyCare..gif

Κατερίνα Δαλάκα: Το μήνυμα μέσα από το νοσοκομείο

  • Apr 24
  • 1 min read

Ανησυχία προκάλεσε στους διαδικτυακούς της φίλους η Κατερίνα Δαλάκα, όταν δημοσίευσε εικόνες από νοσοκομείο.


Ωστόσο, η ίδια έσπευσε να διαβεβαιώσει πως η κατάσταση της υγείας της δεν εμπνέει ανησυχία.


Μάλιστα, η αθλήτρια και πρώην νικήτρια του «Survivor» ανέβασε αρχικά ένα στιγμιότυπο από γνωστή ιδιωτική κλινική της Θεσσαλονίκης, χωρίς να αποκαλύψει τον λόγο της παρουσίας της εκεί. Λίγο αργότερα, επανήλθε με νέα ανάρτηση, αυτή τη φορά μέσα από το δωμάτιο νοσηλείας της.


Στη φωτογραφία, εμφανίζεται ξαπλωμένη στο κρεβάτι με ορό στο χέρι, κάνοντας ένα καθησυχαστικό σήμα προς τους ακόλουθούς της, σημειώνοντας στη λεζάντα: «Όλα πήγαν καλά, σας ευχαριστώ πολύ όλους», εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη της για το ενδιαφέρον και τη στήριξη που δέχτηκε.


Παρά την ανησυχία που προκλήθηκε, η ίδια δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον λόγο της νοσηλείας της και φαίνεται να αντιμετωπίζει την κατάσταση με θετική διάθεση, όπως άλλωστε έχει αποδείξει και στο παρελθόν μέσα από την πορεία της στον αθλητισμό και την τηλεόραση.


 
 
 

Comments


© MADEMOISELLE CY

BE A MADEMOISELLE

Thanks for submitting!

bottom of page