Ευρυδίκη Βαλαβάνη: Οι πασχαλινές διακοπές, η βάπτιση του γιου της και τα σχέδια για μετακόμιση στα Χανιά
- Apr 16
- 1 min read
Στην εκπομπή «Buongiorno» και τη δημοσιογράφο Ράνια Θεοδωρακοπούλου μίλησε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη την Τετάρτη 15/4, αναφερόμενη στην καθημερινότητά της με την οικογένειά της.
Η ραδιοφωνική παραγωγός μίλησε για τις πασχαλινές διακοπές που πέρασε με τον σύζυγό της, Γρηγόρης Μόργκαν, και τον γιο τους, τονίζοντας πως επέλεξαν να μείνουν στην Αθήνα και να απολαύσουν ήρεμες, οικογενειακές στιγμές.
Όπως είπε, πέρασαν πολύ όμορφα στο σπίτι με το παιδί τους, απολαμβάνοντας τον χρόνο μαζί του και ξεκουραζόμενοι.
Αναφερόμενη στη βάπτιση του μικρού, αποκάλυψε πως θα πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι στην Κρήτη και ότι οι προετοιμασίες έχουν ήδη ολοκληρωθεί.
Παράλληλα, εξέφρασε την περηφάνια της για τον σύζυγό της, με αφορμή το πτυχίο που απέκτησε στην ψυχολογία, μιλώντας με ιδιαίτερα τρυφερά λόγια για τον χαρακτήρα και τη στήριξή του.
Τέλος, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη δεν έκρυψε πως ένας από τους μελλοντικούς τους στόχους είναι να μετακομίσουν μόνιμα στα Χανιά, επισημαίνοντας πως μια τέτοια αλλαγή θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής τους, χωρίς να επηρεάσει αρνητικά την επαγγελματική της πορεία.











Comments