Ελένη Χατζίδου: Το μήνυμα μέσα από το νοσοκομείο
- Jul 2, 2025
- 1 min read
Η Ελένη Χατζίδου νοαηλεύεται στο νοσοκομείο, ύστερα από ένα δύσκολο βράδυ, όπως το περιέγραψε ο σύζυγός της, Ετεοκλής Παύλου, το πρωί της Τρίτης στην εκπομπή.
Μάλιστα, ο παρουσιαστής αποκάλυψε πως η σύζυγός του αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία, γεγονός που προκάλεσε έντονη ανησυχία.
Έτσι, η Ελένη Χατζίδου μέσα από τον λογαριασμό της στο Instagram, θέλησε να ευχαριστήσει τον κόσμο για τα μηνύματα συμπαράστασης που δέχτηκε, στέλνοντας τις ευχές της για υγεία σε όλους.
Πιο συγκεκριμένα, σημείωσε: "Και αυτά μέσα στη ζωή δεν είναι; Θα ευχηθώ καλό μήνα, θέλω να ανταποδώσω τις ευχές σας και να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον... Όλα στη ζωή εναλλάσσονται τόσο γρήγορα...Εκτιμω τις καλές στιγμές, τις χαίρομαι και διδάσκομαι απ τις άσχημες...Υγεία σε όλους...🙏"











Comments