Δέσποινα Βανδή: Οι δηλώσεις στο αεροδρόμιο και η απάντηση για το «Hotel Ερμού»
- Apr 16
- 1 min read
Στα τηλεοπτικά συνεργεία που την περίμεναν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» μίλησε η Δέσποινα Βανδή, κατά την επιστροφή της από τις πασχαλινές διακοπές της στην Κρήτη μαζί με τον Βασίλη Μπισμπίκη.
Η γνωστή τραγουδίστρια ρωτήθηκε για τα επαγγελματικά της σχέδια, αλλά και για τις φήμες που τη θέλουν να παίρνει τη θέση της Άννας Βίσση στο νυχτερινό κέντρο «Hotel Ερμού».
Ωστόσο, η ίδια επέλεξε να κρατήσει χαμηλούς τόνους και δεν θέλησε να δώσει σαφή
απάντηση στα σχετικά δημοσιεύματα.
Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: «Χρόνια πολλά με υγεία, να έχετε μόνο χαρές, αγάπη και καλές στιγμές. Συνεχίζουμε μέχρι τις 23 Μαΐου με τον Κωνσταντίνο Αργυρό στο Κέντρο Αθηνών. Οψόμεθα».











Comments